• Reklamacje

(z dopiskiem: "Reklamacja")

4. Oczekuj na przyjęcie w Dziale Reklamacji Mathey System

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty otrzymania kompletnej przesyłki.

Do złożenia reklamacji nie uprawniają zwyczajowo przyjęte w handlu lub nieznaczne odchylenia w barwie i deseniu dostarczonych towarów od ich wzorców katalogowych.

Wszelkie wady fizyczne dostarczonych towarów należy zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej, a w przypadku wad ukrytych w terminie 8 (słownie: ośmiu) tygodni od daty ujawnienia się wady. Po upływie powyższych terminów roszczenia Nabywcy z tytułu wad fizycznych dostarczonych towarów wygasają.
W przypadku zasadności reklamacji, Gwarant według swojego wyboru może:

  • usunąć wady;
  • wymienić towar na wolny od wad;
  • obniżyć cenę towaru i zwrócić nadpłatę Nabywcy;
  • odebrać wadliwy towar i zwrócić Nabywcy uiszczoną opłatę.

W zależności od wybranego przez Gwaranta sposobu załatwienia reklamacji, o którym to sposobie Gwarant jest zobowiązany poinformować Kupującego w formie pisemnej, strony wspólnie
ustalą termin, w którym Gwarant wywiąże się ze swojego zobowiązania. W przypadku towarów magazynowych termin ten nie może być jednak krótszy niż 14 (słownie: czternaście) dni, a w przypadku towarów niestandardowych – niż 1 (słownie: jeden) miesiąc.

W przypadku gdy reklamacja okaże się bezzasadna, wszelkie koszty poniesione przez Gwaranta w związku z jej zgłoszeniem przez Kupującego pokrywa Kupujący.

Wszelkie dalej idące roszczenia Kupującego są wyłączone. W szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za poniesioną przez Kupującego szkodę (utracone korzyści i stratę majątkową).

This site uses cookies in accordance with the policy. Your use of the site means that they will be placed on your device, you can change the settings of your browser.